INSPO

Så himla snygga grejer!

Hej! Har legat ute och solat en stund nu men jag blir väldigt rastlös på typ 5 eller 10 minuter så jag ska nog cykla iväg till mamma för sen ska vi till Täbban :D

Det är ju så himla skönt väder ute så när jag låg där ute och solade med två stolar bredvid mig som jag dragit fram och tillbaks på gräsmattan så tänkte jag på att det faktiskt bara är april! Hoppas det blir varmare och varmare för fatta hur varmt det kommer vara i juni då?! Innan jag gick ut låg jag och sov för jag mår inte så jättebra... mår lite illa men jag känner mig lite bättre nu men aa.
Visar bilder sen :)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Elise

likte smykket :)

2011-04-21 @ 20:46:41
URL: http://elisefurland.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0