Maskerad in tha school! ;p



Heeeej härligt väder!

Åh vilken härlig dag det här kommer bli asså! Det känner jag på mig, så himla soligt och härligt! Jag har på mig leggings, shorts och en långarmad magtröja kan man säga fast asså man ser inte magen för jag har linne under plus att så kort är den faktiskt inte.

Det är maskerad idag så jag, Vicci, Emelie och Karro kommer sätta upp håret helt galet! Vi kommer lixom lägga in pennor i några toffsar, det kommer nog iaf se askul ut! :D Man måste ju bjuda lite på sig själv, eller hur?! Dom som har klätt ut sig bäst vinner och då får man komma fram och ta emot nåt pris, jag vill inte vinna! Fett pinsamt.. fast nu vet jag att vi inte kommer vinna för det är vissa som tar det där ganska seriöst och har dräkter och sånt så det är lungt.. :)
Jag ska börja gå till Vicci om ett tag för alla ska vara där och fixa oss innan vi drar till skolan, här har ni lite bilder:


The day of my outfit hehe... azum english asså! xD



 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

SV: Ja, eller hur! :( Mm, Spotify Free är det jag har iaf, vet ju inte vad du har. Premium är ju det som kostar typ 99 kr i månaden. Men Premium och Unlimited (en annan grej som kostar 49 kr i månaden, tror jag) ändrar dom inget på... :(

2011-04-15 @ 16:34:26
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0