Min superduperbraiga studiedag med tjejerna och en filminspelning! :D

Heej!

Har hängt med dom där brudarna, ni vet, Rebecka, Fia och Karro, haha nä jag bara skojja! Eller jag har hängt med dom men dom är ju mina goa tjejer, BKFS ni vet? :D
Har iaf vart med dom hela dagen idag, först så ringde vi runt till varandra som galningar och allt var konstigt men sen så kom vi fram till att alla skulle hem till Sofia så då kollade vi lite på LA ink (sjukt bra program!) och snacka och sånt, sen gick vi upp och tog bilder på våra fejjor haha för att vi skulle se hur vi såg ut med symetriska ansikten, jag såg helt himla störd ut! xD
Vi kollade också på typ världens roligaste video enligt mig, visar snart.
Sen stack Fia och Karro till skolan för dom kände att dom ville plugga innan skolan börjar, nä jag bara skojja igen! Dom skulle spela gitarr så då gick Becka och jag först till en busshållplats och kollade lite tider på när bussarna och sen gick vi hem till mig. Vi höll på lite med pärlor och tråd :P och kollade på (hmm, nu ska vi se om jag kommer ihåg alla program) Christine, Vänner och ääh.. aa men typ det! Sen glömde vi helt bort tiden så vi sprang till bussen när det bara var 3 minuter kvar tills den gick och vet ni vad?! Vi hann! :D Sen har vi hängt där resten av tiden, jag fick med mig ett linne :)
Men på vägen hem på tåget så satt jag, Karro och Fia och snacka (Becka tog bussen) bland massa andra människor men vi pratade ju bara med varandra men iaf, då var det en man som satt framför mig som verkligen lyssnade på vårt samtal och när nån sa "nej" så kollade han runt på alla oss tre, det kändes som värsta filminspelningen haha :D
Han var iaf läskig, hua! Det här var iaf min dag hittils, hoppas ni haft det nästan lika kul! ;p
Karro <3
Fia <3 :)
Mina leggings och ben ;p
Jag på bussen..
Heta Karro!
Cool bild ju! Karro tog den på Becka :) Jättefin på Becka också!
Haha ÄLSKAR Beckas min! xD Hon är helt borta helt enkelt....
Aa och sen en sista bild på mig när jag kom hem, har gått runt sådär idag eller jag gör fortfarande det men aa ni fattar :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

HAHAHAH, var är Beckas hand på första bilden då!? xD HAHAHA

2011-04-26 @ 21:09:56
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: moa,

Snygg blogg! :)

Hur mår du?

2011-04-26 @ 21:52:26
URL: http://wessy.blogg.se/
Postat av: moa,

Snygg blogg! :)

Hur mår du?

2011-04-26 @ 21:52:30
URL: http://wessy.blogg.se/
Postat av: vilma [foto,vardag,musik]

fin blogg ;)

2011-05-22 @ 12:55:08
URL: http://aevnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0