Nice by H&M:



Det här vill jag ha just nu, det jag mest vill ha är.... allt hihi ;p Hårbandet är assnyggt tycker jag och tröjan är så himla somrig och fin, samma sak gäller shortsen! <3
Vill ha det där nu, nu, nu! Har faktiskt kollat efter hårbandet men jag kan inte hitta det, inte i Täby C iaf..
Är det nån av er som har sett det? Skulle bli superglad om ni sa vart det finns :)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: ebba

sv; Det är bra här med! Haft en bra dag? :D

2011-04-03 @ 20:40:50
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: Vicci

den finns på hm:s hemsida där man kan beställa det :D

2011-04-04 @ 17:33:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0