Om man ska retas...



Heej..

Idag har det vart en lång och rolig dag haha, jag låter som en himla poet typ ;p Men jag har ju som sagt badat hos Fia med Becka och Kimsy och solat och sånt så nu är jag asröd i fejan, ser ut som att jag spänt mig (typ som när man sitter på toa) hela dan men det är iaf bränna hehe!
Ska visa bilderna från idag imorgon för nu eller snart vill jag ta och däcka men hoppas ni som haft eran sista påsklovsdag idag haft värsta azumlovet! Själv har jag ju en ledig dag till eftersom det är studiedag imorgon, mina brorsor ska till skolan haha :D
Aja godnatt och sov så gott! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Linn daniella och klaudia

SNyygg blogg :)<3

2011-04-26 @ 00:44:06
URL: http://deeduu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0