The new iPhone 5!

Hej hej!
Nu blev det lite ändrade planer här, ska iväg till Täbban med buss klockan 3 typ, vi tänkte ju cykla men Fia och Karro har lixom gitarr vid 2 så vi tar det senare med buss helt enkelt.
Aja tänkte iaf visa en bild på den nya iPhone 5 som kommer ut nån gång i september, det ser ut som en ipod touch tycker jag. Men jag läste någonstans att det ska typ ligga en lika bra "motor" (haha känner mig så teknisk!) i den nya iPhonen som i en Ipad fast det är vad jag har uppfattat det som, men när jag uppfattar saker så blir det ju oftast fel so don't trust me! ;p
Foto:
Ser ni också att den där grejen som man trycker på för att komma till menyn, den är lite mer rundare och större eller vad man nu ska säga haha... :)
Här är bara en liten faktanyhet som jag tycker var lite rolig, det är några som har gjort en undersökning om det är killar eller tjejer som avänder sina Ipads mest och om det är flest killar eller tjejer som har en Ipad och guess what? Det var killarna såklart, geeks! Nä jag bara skojja, tror inte ens jag stavade rätt på "geeks" och "guess" heheh.
Foto:

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Rebecka

Sv:

Jaa, jag vet! Men det är så typiskt att jag ska bli sjuk just den dagen han ska komma :/



Tack söta du, kram

2011-04-26 @ 11:40:03
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/
Postat av: Karolina

Jo, du stavade visst rätt! :D

SV: Ja, det tycker faktiskt jag med, haha ;D

2011-04-26 @ 11:42:14
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0