Vart i Täby C!

Tjena! :D

Bloggade inte igår för jag gjorde läxa, hade inte datorn här hemma plus att jag var på träning och möte! Det var jättekul på träningen, nu kan man nästan springa i t-shirt! Jättehärligt ju!

Efter skolan idag så stack jag, Vicci, Karro och Becka till Täbban och var där till 8 minuter över fem om man ska vara exakt höhö... Vi gick runt lite och jag fick så himla ont i magen att jag behövde anstränga mig för att gå och prata, fick skitont rent ut sagt! Så vi satte oss ner och jag käkade en macka från Subway, sen kunde jag prata normalt igen :) Jag köpte ett hårband, gillar det jättemycket, har också velat ha det ett ganska bra tag nu så jag blev jätteglad när jag såg att dom fått in det :D

Update: Det här skulle kommit upp igår!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0