9:e april 2011..



Goodmorning ms sunshine!
(hoppas någon är det idag)

Sovit gott? Det har iaf jag! Igår när jag kom hem från huset som vi ska flytta till så borstade jag tänderna, kollade slutet på "Allt flyter", la mig isängen och sen på en gång innan pappa ens hunnit komma och säga gonatt somnade jag, jag var suupertrött! Men det var jätteskönt iaf :)

Sorry att jag inte bloggade igår men jag var med Ida och Elin och bakade kladdkaka hemma hos Ida, den blev jättegod och vi spelade också med andra ord och då fick jag upp ordet förstoppning haha men jag la undan det, skulle låtsas skitit! xD Elin fick upp ordet "sextant"..... det var också vädligt kul faktiskt men hon la undan det med :P
Vi spelade också in olika flumvideos och var ute och gick med två jäättesöta hundar, en chihuahua och en annan jättesöt hund som heter Dennis! Så söötaa!!
Sen kom pappa och hämtade mig runt halv 7 och då åkte vi direkt till det nya huset där dom redan fått in lite saker som tex matbord, soffa och sånt så vi käkade tacos där, jättekul och mysigt! Precis när alla hade satt sig så ringde det på dörren så då springde jag och August och öppnade men då var det nån unge som hade vart där och busringt och man såg direkt vem det var, han stod på sin tomt och höll på med en pinne haha så det var han tror jag... jag vinkade iaf! :)
Sen sprang jag och August ut och undersökte stället lite, vi hittade värsta fina stället men det verkade som att man inte fick va' där för det var helt orört så ja... aja det var iaf väldigt kul igår!

Idag ska vi till huset igen och ställa in lite mera saker fast jag vill göra nåt annat...
Juste! Jag har ju fått en ny vårjacka så den ska ni få se sen! :)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0