13, 14:e, 15 augusti? 15:e augusti 2011 ;)

Heej och goodmorning boys and girls! ;)

Sovit gott? Jag har sovit ganska gott fast jag kan inte minnas att jag drömde något som jag ville hehe ;) 

Fast jag har världens himla träningsvärk! Jag är jättestel i benen, ååh! 

Aja idag ska jag va' med Becka och deras pool är ju nästan helt färdig nu, man kan iaf bada i den så vi får se om vi kanske badar idag ;D
Snart ska jag ner och göra frulle och sen blir det Sommarlovsmorgon haha! ;D


Ehh okej, SÄMST bild men jag slumpade och pallar inte byta...

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0