22:a augsti 2011, nu är jag en stoor flicka! ;p

Hej hej! :D

Idag började jag i 8:an! Coolt va?! Haha nä jag bara skojja men det känns konstigt att börja skolan igen... fast det var jättekul att träffa alla igen! :) Vi började 10 och slutade typ 10.45 så det var asnajs! :)

Alla har typ växt och sånt men inte jag, jag har nog krympt eller nåt haha x)
Om ett tag kommer pappa och hämtar mig och all min packning och då åker vi direkt till Täby C för han skulle göra nåt och jag måste kolla om dom har kvar mitt simkort som jag glömde att ta ur lånemobilen förut, smart! ;)

Aja, är det någon av er som inte går i skolan än? Eller oj jag menar ju såklart: Inte har börjat skolan än? Hehe :P


Förut så testade jag att sminka mig för att jag kanske vill börja sminka mig när jag är i skolan och sånt fast nej, inte än tror jag. Men iaf då testade jag med myycket mascara och eyeliner både "i" ögat eller vad man nu ska säga på ögonlocket och jag såg ut som ett himla emo efter!! Helt sjukt!
Men på den här bilden så har jag tagit bort ganska mycket av sminket men det ser ändå cp ut. Iaf om jag skulle börja sminka mig så skulle jag köra på mascara och kanske eyeliner "i" ögat... :) Nu vet ni!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: veeeendela

Ta bara mascara, det kommer bli jättefint! :)Man behöver inte mer

2011-08-22 @ 16:44:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0