23:e augusti 2011

Heej!

Lite sovmorgon idag då, najs! Idag har jag plattat håret :D Brukar inte göra det sådär jätteofta så det är lite spännande va? Hah nä jag bara skojja men jag är lite flum just nu. 
Juste imorse så hade ställt klockan på typ halv 7 men jag råkade tydligen stänga av den i sömnen för den var avstängd sen när jag vaknade tio över sju haha :P Och man måste lixom sträcka sig en ganska bra bit för att nå väckarklockan... aja lite random! ;p

Lite senare idag så har jag fotbollsträning men vi hörs sen så ha en toppendag! // sOphia :)


Haha charmig bild på mig och Vicci hos Becka ;D

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0