2:a augusti 2011

Heej! :D

Vet inte varför men jag är jätteglad just nu även fast jag inte får den telefonen jag vill, jag vill ha en Iphone 4 men jag verkar inte få det.. Men jag är ändå jättepigg! Har legat och dragit mig i sängen ett tag men det räckte med det nu. Jag ska va' med Becka idag igen och vi ska åka till Täby C, jag måste fixa lite presenter till mama och papa! :)

Kanske en skokartong där det ligger en lapp i och på lappen står det "Grattis pappa! Du får köpa en iPhone 4 till mig Sophia! Ps. Du och mamma delar på pengarna. // Sophia." och sen samma sak till mamma fast tvärtom höhö ;P Då skulle jag bli glad iaf! :D


© 



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0