30:e augusti 2011, en packåsna som dansar är vad jag är!

Hej!

Skolan var askul idag! Mycket läxor men men... jag och Karro gjorde jordgubbssylt tillsamans på hemkunskapen och den blev verkligen jättelyckad och god! Sen på rasten så var det verkligen jättekul för jag, Karro, Fia och Elin gick in i musikrummet och satte på jättehög musik och började dansa xD Vi ställde oss på stolar och ah det var askul!
Vi körde också dansstopp haha :DD
Efter idrotten gick jag, Vicci, Linnea och Kimsy på a-tid och sen kutade jag hem som en himla packåsna, jag bar lixom min bag med mina fotbollskläder i plus min tunga väska plus min tunga jumpapåse! Sen tryckte jag i mig två mackor och mjölk och sen stack jag till träningen och nu är jag hemma! Har duschat också :)

MEN nu måste jag plugga och kolla på Halv åtta hos mig och äta en muffins med dumle och nobless i som jag bakade i helgen, niiice! :)


WARNING!! OBS!! DRIVBILD!!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Åååh! Muffins med dumle i e asgott! :-D

2011-08-30 @ 23:48:06
URL: http://skjulmilaskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0