3:e augusti 2011, fräsch man va' när man vaknade då..

Hej heej! :D

Imorse så kom hantverkarna hit och då behövde dom gå in på mitt rum så då var det lika bra att gå upp tänkte jag och när jag kollade mig i spegeln så såg jag att jag hade nåt svart på näsan så jag ba "shit har jag fått en fästing under natten?" men sen så kollade jag lite nogare och då var det en död mygga som låg där mosad haha! :P Jag måste ha smällt den antingen i sömnen eller så kanske jag ah jag vet inte men på nåt sätt så har jag dödat den inatt, mys! :)

Idag tänkte jag packa till Gotland och sånt för vi skulle förmodligen åka dit imorrn men nu blev det ändrade planer, vi ska åka någonstans på fredag och är där i typ två nätter och sen på söndagen eller på måndagen så åker jag, pappa, Ludwig och Emil till Gotland själva istället för att Jenni börjar jobba på måndag så ah, längtar! :D


© Jag just nu fast asså den här bilden är redigerad men inte mycket! :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Cassandra

Sv; hahha :D

så sööt du är!!

2011-08-03 @ 12:22:23
URL: http://www.nattstad.se/casseyy

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0