Avis på utseenden när jag var liten ;)

Hej! När jag var liten eller liten och liten men när jag var runt 10 år så ville jag verkligen se ut som Petra i filmen Eva & Adam Fyra födelsedagar och ett fiasko, (älskar fortfarande den filmen haha! :D) iaf jag var så sjuukt avis på hennes utseende också var jag också avis på Tobbes flickvän i den filmen med haha xD




Petra:


Där är Petra och här är Petra:


och här:



Här är Tobbes girlfriend:


Hon ville jag också se ut som x)

Här är Tobbe:



Haha sådär nu vet ni vilka jag ville se ut som när jag var liten x) Fast nu är jag ju helst av allt mig schälv! :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Sofia w

Hahhahah jag ville oxå se ut som hon Petra xd

2011-09-01 @ 16:28:13
URL: http://sofiiawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0