En helt *host* vanlig *host* konversation mellan mig och Rebecka idag:

Jag: Vet du? Du ser hon med den där fransväskan *pekar bakåt på en tjej på typ 17,18 eller 19 år eller kanske 91, nä jag bara skojja! Nämen typ dom första tre åldrarna*

Rebecka: Öh aa

Jag: Aa! Hon har sett mig helt naken utan trosor! :D

Rebecka: ÖH Va?!

Jag: *helt uppspelt* Jaaa :D När vi bodde på ************ du vet, då var ju Sandra och Therese grannar med oss och dom badade och lekte med mig hela tiden så dom har sett mig naken.

Rebecka: Jaha, asså det där lät jättekonstigt från början..

Jag: Men.. aha.

Haha den där konversationen hade jag och Rebecka idag i Täby C, normalt va? ;)






Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: vikkipedia

Sv; Då är mitt tips till dig att du gör det, buffar upp med mysiga kuddar, en kopp thé och något gott till! :D

2011-08-02 @ 22:18:25
URL: http://vikkipedia.se/
Postat av: giulia

Jag la ut receptet på bloggen ;)

jag kommer lägga upp flera drinkar med och utan alkohol =)



sv. man använder de på sockerpastan..

som när man gör pepparkakor, de är som formar som man trycker ut.

2011-08-02 @ 22:18:35
URL: http://secretodeamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0