Fokiwa

Hej!

Har suttit och degat i soffan ett tag nu så nu kände jag att det var dags att röra på påkarna (haha) så jag ska ut och fota lite på tomten haha :P Har faktiskt också varit en duktig chey och gjort matteläxan, är fett stolt över at jag klarade vissa uppgifter som jag aldrig skulle klarat förra terminen :D Vicci och jag har hållt på och messat om ett mattetal och jag skulle såhär hjälpa henne också hade jag själv glömt att göra en grej så att mitt svar var fel och sånt haha ;D Men vi hjälpte varandra, kärleeeek! Haha jag är lite flum just nu som jag hoppas att ni märker! ;)

Juste, har ni sett Fokis nya webshop "Fokiwa" haha? Gillar namnet :p
Vissa av hennes är fett fina men asså priset! Helt sjukt! Det är ju svaaaaaaaajjnadyrt! Kommer typ aldrig få och kunna beställa därifrån om hon inte sänker priset på minst 500 kr.. 

Här är lite saker jag skulle vilja ha:


1299 kr!!


1299!!


799!


259 kr!


259 kr

Ah det var typ dom :) Fiina saker men dyyra! Nu ska jag ut och fota och sen käka gulasch! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0