Heh, lite pinsamt :P

Hej! Jag var ju på trumlektion för första gången idag och när han frågade mig och vilka band jag gillade så blev det såhär:

Nils: Gillar du några speciella band då? :)
Jag: Aa jag gillar massor! :)
Nils: Ah okej, kan du säga några?
Jag: Aah... ehm.. eeh.. hehe jag kommer inte på några just nu bara för det men... eller jo jag gillar Maroon 5 och..
Nils: Aha.. 
Jag: Ehm.... jaa... just Jedward gillar jag också! Dom är jättebra! :)
Nils: *kollar på mig*
Jag: Ah det är två killar som sjunger och aa....
Nils: Mhm.. 
Jag: Också gillar jag Green Day :)
Nils: Green Day tar vi!

Haha xD Han visste ju inte alls vilka Jedward var och jag blev jätteglad när jag pratade om dom :P Lite pinsamt där..






Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0