Jag, ny mobil? iPhone 4 kanske? Jaa!

Hej igen! :)

Vill bara meddela er om att jag jättegärna skulle vilja ha en iPhone 4 för asså då skulle den typ göra hela mitt liv eller nej haha men asså jag skulle bli JÄTTESJUKT glad då! Så om någon typ vill skänka sin iPhone till moi så får ni jättegärna göra det haha! ;D

Den här månaden så ska jag för tusan (!!) (haha, tusan, gillar det uttrycket) visa för mamma och pappa att jag kan lägga undan 400 kr i månaden, om jag får köpa en iPhone så ska jag isf betala för den själv. Den kostar 300 kr i månaden plus att jag har ju min NOKIA mobil (som inte ens går att messa eller ringa på längre) och den kostar 100 i månaden så då får jag betala 400  i månaden, onajs men jag betalar vad som helst för en iPhone 4! 



Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: giulia

det var så lite så ;)



Jo det är fyndigt, det är för att dekorera tårtor ochs å.

2011-08-02 @ 22:36:11
URL: http://secretodeamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0