Måndag!

Heeeeeej! :D

Har inte bloggat på läänge jag vet men asså nu är jag igång igen! Bra eller? Har gjort ganska mycket under den tiden jag inte bloggat, bla så har jag gjort... massa saker haha xD Kommer inte på nåt men tro mig, mycket har jag gjort. I helgen spelade jag två matcher och den på söndagen vann vi, jag gjorde ett mål :D Emma F gjorde vääärsta grymma inlägget så det var bara att tjonga in bollen och det gjorde jag också haha :D
Lite senare så åkte jag på kräftskiva med pappa och Jenni och alla andra, köp färska turkiska kräftor, lungt dom godaste!

Iaf.. var jag i skolan som vanligt och sen efter vid halv 5 ungefär så åkte jag in till Tibble för att jag började på trummor idag, askul! :D Läraren frågade om jag gillade några särskilda band och jag ba aa också rabblade jag upp några och sen när jag sa Jedward så kollade han på mig lite konstigt haha :P

Aja picturesssss:


Heh, ursäkta bilden men ville bara visa att jag hade örhängen på mig idag, ovanligt!


min spegel är ganska så smutsig...


Nally Sally Pally! ♥

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0