31 augusti 2011, ska bli äppelbetygsättare när jag blir stor!

Hej!

Kom nyss hem från skolan och det var jättekul på rasten för jag, Ida, Becka, Elin, Fia och Karro gick runt och pallade äpplen lite överallt och betygsatte äpplena, vi ska bli äppelbetygsättare när vi blir stora! Toppen jobb ju! ;D
Sen sprang vi till musikrummet och satte på Energy på hög musik och dansade loss till det haha! :D Det kanske inte låter såhär jättekul men det var verkligen det :)
Juste min mobil har typ fått en fuktskada, ååh!

Nu ska jag plugga, äta en muffins (igen haha) och kolla på tv typ, hörs sen! // sOphia 


"Dagens outfit" haha x)


Plugga=toppen, nu kör vi!


Höhö... har fått väärldens himla finne under näsan igen! Halva jordklotet har flyttats igen... ;)





Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0