Woho! Jag klarade det!

Hej!

:D Toppen dag idag! Har gått runt i Täby C med Becka idag och vet ni? Jag ville jättegärna ha en blus från Hollister och det fanns bara en XS kvar så därför gick jag till kassan och bad dom lägga undan den men då fick jag det här svaret " Tyvärr så får inte vi lägga undan våra plagg" och ett leende. Heheh. Sen gick vi därifrån och jag tänkte kanske gå tillbaks och köpa den men nixpix! Jag klarade det haha :D Jag åkte till Täby C för att jag bara skulle köpa presenter åt mammsen och pappsen och det gjorde jag också! *STOLT!* haha! :P

Jag åkte hem till mamma sen och då åt jag också oxfilé där, aaasgott! Helt perfekt stekt för mig, jag gillar när det är lite blodigt typ :)


Hah! Det ser ut som att mina läppar har ruttnat :O Hej jag heter Sophia och jag är tretton år och jag har ruttna läppar. :s

(en förklaring till varför jag var så glad att jag klarade det, jag måste spara pengar för asså jag vill köpa en iPhone hehe :p)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0