15:e december 2011, snälla tips!

Hej!

Jag kom hem för ett tag sen, satt på a-tid med två av dem bästa, alltså Vicci och Karro, vi höll på med våra bilder och sånt. Nu är jag hemma och surfar runt lite, alltid lika kul! ;)
Förlåt förresten för typ vääärldens sämsta bloggning men jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om och sånt men ah det blir bättre sen på lovet, promise! För asså tänk om jag får en Iphone 4S, då skulle jag ladda ner Blogg.se appen och sen bara tuta och köra! :D


Den första bilden är tagen alldeles nyss ifall någon undrar hehe, den andra för ett tag sen.. men om ni har något tips på vad jag kan blogga om eller vad ni gillar att läsa lixom, snälla kommenter det då! För jag har bloggtorka hahah! xD

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0