200 g borta..


Hej hej! Just nu håller jag på och bakar eller ah kakan står i ugnen.. Jag lyckades typ bränna 200 g choklad så att den inte gick att använda utan det blev knäck men sen gjorde jag om det och då gick det bra som tur var men jag måste tyvärr handla imorrn igen.
Becka och Fia var ju hos mamma en stund men sen kom pappa och hämtade mig men vi såg iaf på Prinsessans dagbok (fast inte hela då) också pratade vi och installerade min Iphone så nu funkar den :D Också visade jag mitt nya rum och sånt, jättetrevligt! :)

Jag har laddat ner Itunes också men jag vet inte hur det funkar, hjälp någon? ;)
Men iaf, jag ska nog gå ner till pappa och Emil och se på en film med dem så hej då! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Vicci

Jo, asså du måste typ skaffa en kod till iTunes så du kan ladda ner filmer, musik, spel mm ;)

2011-12-27 @ 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0