24:e december 2011, GOD JUL!


Heeeeeej och god jul på er!


Wohoo nu är det julafton, så himla kuul och mysigt! :D Imorse gick vi upp allihopa och såg sista avsnittet av julkalendern, den har varit så himla bra! Men nu är den tyvärr slut.. Sen åt vi frukost, tomtegröt och sånt och nu står jag och lagar julköttbullar, har faktiskt tjuvsmakat en och den var jättegod så jg hoppas att dem andra också är det :)
Gästerna kommer hit vid 13 och då ska vi äta och sånt och sen så är det ju Kalle Anka och jag vet faktiskt inte om vi kommer att öppna paketen innan eller efter det men ah nån gång iaf.

Sen åker vi vidare till våra kusiner där mamma är också äter vi middag där, ser på Karl Jonssons julafton och sen kollar vi efter tomten och SEN får vi öppna paket :D Aja men det kommer bli jättemysigt, jag måste byta om snart men jaja. Nu lyssnar jag på Justins julskiva om ni bryr er :P Ha en tooooppen julafton nu, hej då! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0