27:e december 2011


Heej!


Ååh idag är det den 27:e och det betyder att det bara är en dag kvar till min födelsedag! :D Jag fyller 14 år, äntligen! :D Men jag har inte önskat mig något speciellt utan jag är så nöjd efter julafton, fast pengar och presentkort är ju aldrig fel ;) Jag håller på och sparar till ett objektiv som jag snart har råd med och då ska jag också köpa ett regnskydd, superbra ju! :D
Idag ska egentligen jag, Rebecka, Fia och kanske Karro göra nåt men jag och mamma måste först in till Täby igen för att få igång telefonen och köpa skal.. Men jag ska messa dem snart när jag tror att dem har vaknat.. :)

Jaja men nu ska jag gå och äta frukost med mormor och Emil, hörs sen! :) // sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0