28:e december 2011, 14 år idag! :D

Hej hej! Idag fyller jag år :D 14 år alltså, stor chey! :P Imorse kl kvart över åtta om man ska vara exakt så sjöng pappa, Ludde och Emil för mig och jag fick en present och det var ett papper där det bla. stod att jag har fått 1000 riksdaler i bidrag till objektivet! :DD Wehååååå! Superglad är jag nu! :D Har fått många gratulationer på facebook också så det är jag också jätteglad över! :D <33 Nu ska jag gå ner och börja med några oreokakor och sen när Ludde och Emil vart och handlat ska jag göra en hallonpaj så jag har lite att göra tills gästerna kommer vid 3 ungefär men vi kanske hörs sen, hej dåå! // sOphia Ps. Det finns inget sånt där fält där man kan välja bild, fet stil och sånt för mig nu utan nåt är fel så det blir bildlöst, kan ej kopiera heller?

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

GRATTIS!! igen! :D

2011-12-28 @ 17:19:47
URL: http://vannerforalltid.blogg.se/
Postat av: Skjul

Grattis!!!! ^^

2011-12-28 @ 21:10:18
URL: http://skjulmilaskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0