7:e december 2011, this är lika bra!


Hej!
Jag sitter och jobbar med ett stort SO arbete som ska vara inne på fredag så det är verkligen såhär ba "aaaah jobba jobba jobba!" och ändå så bloggar jag, haha. Men det är för att jag känner att jag behöver en liiten paus och då vill jag blogga :)

Emil har en kompis här och han är tysk och därför så brukar dem två prata engelska tillsamans men dem går bara i 4:an så Emil kan inte snacka sådär jättebra så alldeles nyss sa han till hans kompis: "This är lika bra". Hahahah xD Det var gulligt och kul! :) Jag ska fortsätta med arbetet nudå men jag är så hungrig, hoppas Micke kommer snart för då ska han och jag göra hamburgare, mm! Aja men vet ni vad jag kommer säga nu? Vi hörs sen! :)


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Haha, ne vad gulligt med Emil ^^

2011-12-08 @ 20:56:19
URL: http://skjulmilaskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0