A long, long day!

Heej!
Det har verkligen vart jätteroligt idag tycker jag, jag har bakat vääldigt länge och sånt men det var bara kul! Sen kom gäster och bebis var också här fast innan gästerna :)) Hon är så gullig och fin! <3
Sen kom dem flesta vid halv 4/4/halv5/5 haha och eeh jaa jag fick verkligen jättefina saker, är jätteglad! :) Kan berätta sen vad jag fick..

Men vet ni?! Jag har vääärldens bästa kompisar verkligen för alla är så snälla och bra och ja och idag vid typ 7/halv 8 kom Rebecka och Fia hit och ringde på dörren och sjöng för mig och försökte tända ett tomtebloss som satt på en muffin och var verkligen suuupergulliga!! :D Snacka om att jag blev förvånad och glad hahah ! :D Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att visa att jag är suuuperglad när jag är det för asså jag ler ju och skrattar men jag blir gladare än det oftast :D Så jag vill typ hoppa på dem som jag är glad över och krama sönder dem men så gör man ju inte riktigt, eller vad säger ni? :P

Just nu ser jag, Emil och pappa på Love actually och jag bloggar på mobilen men jag ville bara säga att jag har skaffat Instagram, Zoophias heter jag där! Följ mig gärna :) men vi hörs imorrn, ha det bra! :) // sOphia
Jag idag innan jag bytte om till gästerna då:


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0