Bakningen igår:















Igår när jag och Emil bakade fick jag värsta julkänslan för vi lyssnade på Justins julmusik och bakade lussekatter och det var verkligen jättemysigt, det enda som var fel var vädret men det gör inte så mycket, hoppas det snöar inatt! :) Aja nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig och plugga i sängen, kanske gör ett "godnatt inlägg" hahah ;D // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: MLi

Nu är det snöö! :D

Väldigt snygga lussebullar/katter ;)



Och btw så passar din tröja med sista bilden XD



Hare bra! <3

2011-12-05 @ 22:30:33
URL: http://skjulmilaskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0