Har ni döpt era dammsugare?


Tjobre! Nu är jag äntligen färdig med chokladtryffeln eller vad det nu var jag gjorde haha, jag kommer inte ens ihåg vad det heter men någonting hette det iaf.. Jag har också suttit med mamma och slått in julklappar, härliiigt!

Har också städat lite på rummet men jag ska nog dammsuga lite imorgon, intressant va? Vill ni veta hur jag gör när jag dammsuger?! Jaaa! Jag kan ju lägga upp en video på mig och dammsugaren Bertil som vi har här hemma, han börjar faktiskt bli lite rutten av sig. Har ni också döpt era dammsugare?? Om inte:?!. Det är jätteviktigt att dammsugare får ett personligt namn, det är det ja! ;D

Höhö nejmen nu ska jag se på det nya avsnittet av Elsas värld, oooh har längtat hela dagen! Men först ska jag borsta tänderna och sånt so good bye and sleep tiight! ;) // sOphia


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0