Julstämning på HÖG nivå ;)


Tjaa! Nä skojja men hej! :D Det var suupertrevligt hos Mirka för vi åt supergodmat och efterrätt, sen åt vi lussekatter och öppnade våra paket som vi hade fått av henne, hennes julgran var superfin och jaa allt var mysigt! :) Vi alla fick ett varsitt biopresentkort på 200 kr var (!!) och en jullampa så vi blev verkligen jätteglada och jättetacksamma, nu kan vi ju gå på bio (nehe?)! :D Markus (min farbror) var också där så det blev väldigt trevligt som sagt..

Efteråt åkte vi förbi pappas jobb och replokal men nu är vi hemma och jag sitter med ricinolja i håret, helt sjukt hur fett det ser ut! Eller ifs är det ju en olja så det är väl inte så konstigt men det ser fett äckligt ut.. gott luktar det inte heller för den delen. Aja, jag måste vänta till 20.25 så det kommer nog ramla in ännu ett inlägg, håll utkik! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Vilma Henricsson

Hejsan! Förlåt om du inte gillar sådant skit men ville bara tipsa om en tävling som jag ordnar just nu där du kan vinna en perfekt julklapp till dina nära och kära. Kika in här: http://vilmahenricsson.blogg.se/2011/december/lucka-nitton.html#comment



Om du är med gör du samtidigt en god gärning också. Gå in och läs mer, kram! :)

2011-12-19 @ 15:08:02
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0