She doesen't mind.

Eeehh tjo alla gurlzz and boyzz! Läget??? Nä usch drev lite bara för att jag är på sånt humör, jag är jättehungrig och pappa har inte ens börjat med maten och jag åt precis upp lucka 3 (eller ah, chokladen i den :p).

Jag har bara suttit och pluggat jättelänge och några toabesök på det också har jag tjatat lite på pappa om maten men neej han har fortfarande inte börjat, måste gå ner och tjata lite till.. Om ett tag ska vi åka iväg till bebisen och sen till några andra ställen.. Nu ska jag nog kolla på dem första tre Sunes jul avsnitten, den julkalendern är så hiiiimla bra, seriöst! :D

Men förresten, den här låten är grymmare än grymmast så den är värd att lyssna på om ni inte redan gjort det :)
She Doesen't mind - Sean Paul:

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Hej vill du vara med och tävla om ett valfritt smycke från hoof store? :-) Kram

2011-12-03 @ 14:49:04
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0