STARS


© min bild!

Hej! Jag har nyss ätit och dä va mycket gott! ;) Just nu sitter jag och kollar på Bonde söker fru repris, jag och pappa kollade nyss på Halv åtta hos mig också så ah mycket tv nu! :p Egentligen så borde jag sitta och öva på en låt som jag ska kunna imorrn för att jag och Karro sa lite spontant att ja den låten ska du kunna och sjunga för mig på fredag (först var det onsdag :p) så aah.. jag måste kunna den! Och jag har inte övat hahah... :P Nejmen jag ska nog göra det.. eller? ;) Aja nu ska jag fortsätta kolla på Bönderna för dem ska ju gifta sig! :o

Förresten, vad tycker ni om bilden ovanför? Jag lade till de där stjärnorna, kanske lite många men ah vad tycker ni? :)

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0