Tyska U:n..


Hola hola! Haha har ni tänkt på en grej? Eller ah det är inte så vanligt att tänka på då så antagligen inte men iaf, har ni tänkt på att dem flesta som har spanska skriver hej på franska medan dem som har franska skriver hej på spanska :P Hehe det tycker jag är lite roligt x)

Nu är jag hos mamma och jag har ätit och sånt där, jag har alldeles nyss fotat våran überfina julgran! Just nu sitter jag och söker runt lite efter en box med alla Vänner säsonger i för jag vill ha alla.. Jag har hittat en från Hemmakväll och den kostar bara 499 (!!) men sen så tillkommer ju frakt så då blir det 529 kr men ändå, fett värt det!

Jag har också googlat upp hur man gör ett tyskt u haha, jag gjorde ju det när jag skrev "überfina julgran" hahah aah lite random! Hej då! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Mli

Det är helt klart värt det!!!!!!! :D :D

2011-12-19 @ 22:44:21
URL: http://skjulmilaskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0