we made it all this way!


Hej! Jag har hållt på med den där chokladtryffeln ett tag nu också har jag fixat två ljus till så nu är alla ljus färdiga som tur är! :) Haha det känns som att det enda jag bloggar om är mina ljus och den där himla tryffeln men jaa det är det jag hållt på med nu i två dagar :P

Men efter julafton kan jag ju blogga om det jag fått hehe :p Alltså jag tycker att tiden gått SJUKT snabbt, det känns som att den 1:a december var igår.. Men jag har hållt mig "all this way" och med det menar jag att jag orkat vänta såhär länge (fast jag skrev ju nyss att tiden gått sjukt snabbt, kan inte bestämma mig) och inte exploderat på vägen eller nåt, woho! ;D Nu sitter jag och lyssnar på All this way med Amanda, så grym!

Nä nu ska jag kolla den där tryffeln så hej då! // sOphia

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Ninni

Sv: Tack så mycket! :)

2011-12-23 @ 17:06:37
URL: http://ninjapuff.se
Postat av: juliasellin[foto&vardag]

Svar: Jag vet, man blir ju liiiite sugen när man ser dem! Haha



Superfin bild!

2011-12-23 @ 20:38:07
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0