16 februari 2011

Gomorron!

Vet ni vad? Det har inte kommenterat fem st i det förra inlägget som jag bad er så nu är det sista gången jag skriver det här: Om inte 5 olika personer kommenterar det här inlägget så.. eller jag tänker inte blogga igen förrän fem olika personer har kommenterat det här, punkt slut!

Men iaf idag efter skolan så sticker jag, Vicci och Karro till Täbban så först ska vi gå runt där ett tag och sen sticker jag till Tibble för att jag ska gå på min första trumlektion idag :thumbup: Det ska bli jättekul om jag nu hittar rum nr 2... aja hoppas det annars får jag typ messa lärarn. Undrar om han är ung eller gammal, jag tror han är ung eller när jag tänker på en trumlärare så dyker det upp en ganska ung kille i huvudet.
Aja vi får se, nä nu ska jag kolla på Nanny och fortsättta käka frukosten, see ya lata!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: sofia

din blogg är bra, sluta inte blogga :)

2011-02-16 @ 15:57:58
URL: http://westinsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0