19:e februari 2011

Gomorron på er!

Shit vad jag är morgonpigg idag, asskönt! Jag vaknade som att jag vart uppe hela dagen vid åtta så idag har jag inte sovit bort hela dan, yes! Jag har ju mycket jag vill göra, vid halv tolv så kommer nån tjej och ska köpa hamsterburen och då blir jag 300 kr rikare (egentligen 350 men 50 ska pappa ha för det kostade att lägga ut på blocket) wohoo! Sen vill jag gå ut och fota och då kan jag ju också ta med Sally.. sen på kvällen så ska jag på curling med laget, har aldrig kört det så det ska bli jättespännande! Sen efter det så ska jag till Rebecka för vi ska typ äta middag hos dom ikväll, najs :)

Men först så måste jag börja med att resa mig upp ur sängen och göra smoothie men jag skriver mer sen, hej då! // sOphia

 

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0