6 februari 2011

Gomorron på er!

Hoppas att ni har sovit gott för det har jag verkligen gjort, jag har typ drömt helt underbara saker fast jag kommer inte ihåg vad hehe men jaa.. Om ett tag så har jag match så jag måste tagga tagga tagga till det för vi ska vinna!!
Sen när jag kommer hem så vill jag gå ut och fota men jag måste plugga lite mera på NO provet.. ååh så himla jobbigt!

 Haha jag var nyss ute och hämtade tidningen i det här inlägget... konstigt det där blev men jag sprang ut med Sally och hämtade tidningen åt mamma för då skulle jag få en tjuga och det fick jag så nu är jag tjogo kronor rikare, yes! I'm a ritch bitch... nä då!

Aja nu ska jag äta upp min frulle och sen ska jag väl börja fixa mig lite, ciao så länge! // sOphia


Smoothie är alltid lika gott!                                           Usch xD

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: nittibast :d

sv. tack så jättemycket :D

2011-02-06 @ 12:00:14
URL: http://nittibast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0