A friend is someone who lets you have total freedom to be yourself.

Det var jättelängesen vi fyra gjorde nåt tillsammans, det måste vi göra snart! Det är så himla kul att vara med er 3 samtidigt, det händer alltid nåt kul som tex när vi pausade filmen i somras för peddo grejen, askul ju! Det är bara vi som fattar vår himla humor! :D
Ni är bäst!





Som sagt ni är bäst och alla fyra måste snart göra nåt! Det är ju inte svårt, vi ser ju varandra varje dag, då är det ju bara att vi gör nåt sen efter skolan! <33333333


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Sofia

Åååhh. Ja längtar tillbaka när jag ser de där bilderna!! Vi får planera in något. Vi kanske kan typ sova över allihopa eller nåt i sommar?

2011-02-11 @ 17:53:20
Postat av: Karolina

JAAA! Det tycker jag också, gillar Sofias idé om att sova över! :D Då måste bara sommaren komma :(

2011-02-11 @ 20:24:55
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0