Alla ♥:ans dag 2011..

Heej!

Kom nyss hem från skolan som var rätt chill idag, vi fick 3 gelehjärtan var av vår lärare och sen så hade Sven vunnit en påse med typ 200 godishjärtan i så alla som ville fick typ ta av han så det gjorde jag såklart haha!
Man ska passa på när det är gratis :) ch nu har jag bestämt mig, jag ska ta bort dom här himla smilisarna så det här kanske är sista inlägget med dom.

Om ett tag kommer mamma och hämtar mig och då åker vi direkt till Elgiganten för att fråga vad som hänt med mitt himla minneskort som tydligen är låst?! Jag kan inte fota... och inte ta bort bilderna på datorn från minneskortet!

Aja det får dom fixa där.. lite senare så ska det typ komma nån som ska köpa hamsterburen som jag inte vill ha längre för min hamster är ju uppe i himlen pga av att jag glömde mata den på en vecka, sorgligt, hemskt och korkat av mig! Hur kan man glömma mata sin egen hamster lixom? Ifs så var jag hos mamma den veckan men ändå jag brukade gå till pappa några dar i veckan och mata den men nej inte den veckan...
Kommer ihåg när jag hittade henne död, först så trodde jag att hon hade smitit för jag hittade inte henne i buren men sen så började jag gräva bland hennes vadd och där låg hon död... :( Det var ashemskt!

Aja nu ska jag inte dela med mig av mina minnen hehe.. det var ändå ett tag sen så ja.
Nej nu ska jag packa men här får ni en cambild och en annan fin bild:

I_want_you_to_want_me_by_infinite_playlist95_large


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0