Back in Kyrkbyn!

Heej!

Idag har jag vart i stan med Becka, Fia, Kimsy och Karro, det var askul och kallt! Vi gick runt i några affärer och jag letade lite efter earcuffs men dom hade inga men jag ska beställa det från internet med Vendela :)
När vi skulle åka hem så sprang vi till ett tåg och Rebecka och Fia ba "nej men det är det där tåget, det till Ormsta!" men Karro ropade att det var det tåget som gick till Lindholmen men vi sprang ändå till det som gick till Ormsta men Karro hade rätt för det var tåget till Lindholmen som vi skulle med så då kutade vi dit och sen när vi kom så stängdes dörrarna och då knackade vi på fönstret och lixom vinkade till konduktören men han bara vinkade tillbaks! Jag ville typ smocka till han i den stunden för han flinade lixom mot oss när han vinka, åh så himla störande!
Aja vi hade ju matteprov idag och jag hoppas hoppas hoppas att det gick bra! Efter matten så kutade jag hem och seriöst det kändes som att jag skulle somna när jag sprang så sen när jag kom tillbaks till skolan så la jag mig vid Karro och blundade, det var jätteskönt så jag ville inte gå sen när vi behövde gå till tåget för jag ville ju sova klart.. ;)

För en stund sen så käkade jag mat, det var jättegott! Snart ska jag typ sätta mig i soffan med mamma och Micke och äta nån sorbéglass, hoppas dom har köpt mango, favvisen!
Jag är också vääldigt irriterad för jag råkade nyss pajja mitt himla minneskort, jag skulle låsa upp det och då liksom ploppade det ut nånting ur den så imorrn ska vi till Elgiganten igen och kräva ett nytt för den ska gå att låsa upp utan att den går sönder så nu får ni bara några bilder för det gick typ inte att kopiera alla... ååh!


Haha Karro, jag har bara bilder på henne från idag för det var dom enda som gick att kopiera så varsågod, här har ni bilder på Karro och min mat! :D


Snyggt!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Karolina

2011-02-20 @ 15:38:16
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: Karolina

Haha, vad gör jag med munnen på första bilden? xD

2011-02-20 @ 15:38:41
URL: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0