Born this way!


Tja!

Sitter och gottar mig med en kokosboll som vi bakade igår smatidigt som jag kollar på How i met your mother på tvn, snart ska jag gå upp till Jenny för vi ska käka och sova där nu i helgen, vi är här hemma på vardagarna och på fredagen och lördagen så är vi hos Jenny och dom :)

Aja var nyss inne på Kenzas och då såg jag att Lady Gaga har gjort en ny låt, vad tycker ni om den?

Jag tycker den är asdålig just nu men det tyckte jag om Telephone också första gången jag hörde den, jag ba shit vad är det här?!

HÄR hittar ni låten!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Isabella Luther

Svar: tack!

2011-02-11 @ 19:22:29
URL: http://isulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0