Curling, Eric = fail?!

Hej!

Sorry att jag inte bloggat idag men jag sov hos pappa igår och min dator är ju här hos mamma så ja ni fattar men igår så spelade jag ju curling och shit vad kul det var! Det var svårt från början och jag ville helst gå av planen för jag trodde jag skulle ramla och typ bryta hela kroppen så att en ambulans fick komma och hämta mig men jag klarade mig, skönt! Det var iaf kul, jag spelade med Tove och Emilia och vi vann med 3-0, bäst asså! :D
Sen efter vi kört ganska länge så käkade vi pizza och det var också kul och gott. :)

Lite senare så skjutsade Elins farbror mig till Rebecka där Sofia och hennes familj också var och det var jättekul fast vi kom inte på nåt att göra så vi gick till tv:n och kollade på Saades bidrag, fett bra ju (okej nu var det bra bara för att det är just han för att han är snygg, söt, rolig och gullig men låten var liite bra den med) fast det tyckte inte Sofia och Becka haha!
Han lovade ju förra året att han skulle göra nånting som ingen annan hade gjort det här året med och det gjorde han ju, det där glasrummet gick sönder, han såg ut att bli rädd irl när glaset gick sönder! Aja sen så visade Rebecka nån som hon tyckte var snygg och ja det var han väl på några bilder men några var också helt himla muppiga! Vi sökte också på fail på google, riktiga nolifers haha, nä då!

Aja idag så har jag bara vart hemma, K-rauta, en lekpark och på Vedungnen och käkat fläskfilé med pasta och nån gräddsås, det satt fint i magen, nästan lite för fint för det känns som att jag kommer spy..
Snart ska jag, mamma och Micke åka till Elgiganten för att fixa det himla minneskortet! Lackade ju sönder på det typ i fredags så det gick sönder, aja hej då och tack för alla kommentarer, blir jätteglad av dom!  :D


Juste! Nu kom jag på vem min trumlärare är lik! Eric <3<<3 <3<3 Ååh jag längtar tills nästa lektion hehe :blush:


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0