Dag 3 - Min favorit årstid och varför..

Mina favorit årstider är nog våren och vinter, jag gillar dom lika mycket båda två. Vintern är så himla mysig och härlig när det ligger ett tjockt lager snö på marken och då vet man att snart är det Lucia, advent, Julafton, Annandagen osv och nyårsafton! Man har det ju mysigt hela månaden, sen blir man ju också överlycklig när snön kommer eller iaf jag :) Man kan åka pulka, bygga snöskulpturer, snögubbar och snöänglar också kan man ju ha snöbollskrig! Vintern är helt enkelt så himla mysig!

Våren är härlig för att då väntar man ju in sommaren och då kan man börja gå i shorts och ett maglinne och tunna skor, när det är vår så blir man ju också glad för att snön har smältit för då har man fått nog av att åka skidor och allt det där andra, då kan våren komma :)


Vinter vs Vår:



Vilken gillar ni bäst?

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Madeleine

Sv: Hehe ja det blir man :)



Fin blogg du också.

2011-02-18 @ 21:32:24
URL: http://madeleinelouise.blogg.se/
Postat av: amanda - fotoblogg ♥

SV; okej, mysigt, ska ni se på film eller något?

2011-02-18 @ 21:33:01
URL: http://mandispersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0