Dag 4- Mina mål/drömmar/önskningar..

Mina mål är väl att få kunna välja bland många bra gymnasium sen när jag gått ut nian och då måste man ju ha toppenbetyg så mina mål är att fixa bra betyg och då måste man ju plugga mycket så jag ska plugga mycket som jag gör nu.

Mina drömmar är väl att kunna resa till Thailand sen med min familj när jag blir stor.. det skulle vara jättehärligt också vill jag också ha ett stort hus hehe :)

Oj, jag har många önskningar men här kommer några: Få pengar så att jag kan köpa allt jag visade förut, resa till London, åka iväg till Barca med laget, kunna gå på Gothia Cup och åka till Spanien (det kanske krockar), ha en rolig blogg, få sånt roligt liv som Kenza har när jag blir ungefär lika gammal som hon, våga hoppa fallskärm när jag blir äldre (nånting jag måste göra innan jag dör!), jag önskar att det där programmet som heter "101 saker man måste göra innan man dör" ska ha premiär snart och mest av allt så önskar jag att ingenting ska hända någon i familjen och att jag ska ha kvar mina kompiar som jag har nu när jag blir vuxen!

Åh jag vill tillbaks till Thailand!






Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Jenny <3

Svar: Haha jadu jag uppdaterar mkt :)



PS: Söt du är i tandställning ;) har en själv :)

2011-02-19 @ 12:02:15
URL: http://jjennus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0