Dr.Martens!

Shit vad jag är sugen på ett par dr. Materns! Assnyggt, jag frågade till och med en tjej igår inne på Cheap Monday vart hon hade köpt sina skor för hon hade exakt såna som jag ville ha, hon hade tydligen köpt dom i Gamla stan på Nybrogatan, måste kolla nu på internet hur mycket ett par såna kostar, säkert asmycket men jag får hoppas på typ 300 hehe :blush:

Dom här är från Din Sko och dom är ju såå snygga! Ska nog köpa dom snart, snyggt att ha till våren!


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: sofia westin

dr martens kostar runt 1000 kr o mer :( vill oxå ha SÅ SJUKT SNYGGA!

2011-02-19 @ 18:05:47
Postat av: Karolina

JAG VILL OCKSÅ HA DR MARTENS! Hatar att dom kostar typ 1500 :(

2011-02-20 @ 15:43:02
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: sophia

jättesnygga skor!

2011-02-20 @ 19:44:29
URL: http://sophiaortengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0