Ett problem..

Hej! Sitter och håller på med engelska "projekt" haha guu vad det låter konstigt och vuxet :D Aja men iaf, jag har ett problem och det är att mammas dators internet (säger man så?) inte funkar just nu och mamma är inte hemma så då kan inte jag lägga in bilder som jag har kvar nu och jag kan inte spara det jag har skrivit heller såå jag har ett eller nej två problem.. tänk om allt försvinner!

Jag har kopierat det men om vi måste stänga av datorn så försvinner väl allt ändå? Aja hoppas inte.. vi förlorade matchen med 2-0 :( Men men...
Nu vill jag ut och fota innan det blir för mörkt så hej då! // sOphia


I wrote about the camera on english!

Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Anonym

Hej.jag.heter.ida.och.jag.vill.jättegärna.se.dina.bilder.du.tagit.fortfarande.eheheheheh :)

2011-02-08 @ 18:13:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0