Fredag 25 februari 2011

Hej alla friska och söta!

Idag är det ju sista skoldagen innan sportlovet :D Fett najs ju fast jag är sjuk så nu börjar mitt lov kan man väl säga.. fast det är ju inte kul att vara sjuk på lovet men jag tror att jag kommer känna mig mycket bättre imorrn!
Jag ska bara ta det lungt idag så jag blir frisk till Sälen och det måste jag bli för annars blir det inte så kul så jag ska ligga och ha Solsidan (säsong 1) maraton idag, kul eller? ;p
Asså jag älskar och hatar Ove på samma gång, han är så himla snål men ändå så himla skön haha xD!
Aja jag uppdaterar mer idag men nu ska jag bara testa en grej i photoshop, ha det så grymt bra idag och till alla ni som får lov idag: Njut av den sista dagen!!! :D

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Linnéa

Vi har redan lov, fast börjar på måndag. :( Superfin blogg!



Hade blivit jätteglad om du ville kommentera min blogg. Eller om du vill följa den via Bloglovin', så säg till, för då följer jag gärna din! ♥

Kram

2011-02-25 @ 08:42:45
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Postat av: madde

sv: hihi:D Åh jag förstår, men söta var dem iallafall du! Lyllo dig som har lov sedan:(

söt mössa hah♥

2011-02-25 @ 08:44:08
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0