Good news!

Hej! Jag vill bara säga att det gick jättebra på Elgiganten fast den första personen vi gick till sa att han inte visste vad jag skulle göra och försökte låsa upp det förstörda minneskortet och då ville jag seriöst sparka han mellan benen och ba "Du, jag ska ha ett nytt! Okej?" Haha jag skulle gjort rösten asmörk också xD

Nej men jag höll mig men han sa att vi skulle gå och snacka med en annan kille så det gjorde vi och han sa att vi kunde få ett nytt minneskort till godo så det var schysst men det kortet var slut och det kostade 599 men det fanns bara andra dåliga kvar och några andra för 799 som verkligen var asbra, dom kunde ta bilder i jättehög hastighet och det var typ deras bästa.
Sen så skulle en kille gå och kolla om dom hade det kortet som jag hade förut på lagret men nej så då sa han att vi kunde få ett billigare istället för dom var också bra, man ba "neeeeej!!!!" men han hämtade iaf chefen och frågade hur vi skulle göra och då kollade chefen på ett för 799 och han ba "men det här då?" till den andra killen och han ba "nej men det kostar 799 och dom köpte det förra för 599" han ba "jaha okej men ge dom det ändå", så nu har jag ett minneskort för 799 och det ska vara asbra! Ska testa det nu :D
Elgigantens chef = my boy! xD


Nu är jag glad!

 


Kom ihåg att om du har kommenterat här förut och sedan skriver en anonym kommentar så kan jag fortfarande se vem du är.
Postat av: Kate

Sv: Du har också en fin blogg! Hur är det med dig? :)

2011-02-20 @ 18:13:51
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

Din blogg:

Skriv här gullunge:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0